Thursday, January 7, 2010

EQURLZ THE 2nd...


...Cuba perhatikan...
...bentuk kening...
...mata...
...hidung...
...mulut...

...pic baby di atas...

...Adakah menyerupai aku???...
...Ni la anak sedara aku yang berumur baru 4hari tu...
...Kakyong aku cakap semua orang cakap muka die macam aku...
...hakhak...

...Bila aku MMS bf aku pun die ckp baby ni muka sebijik macam aku...
...Then aku cam ade suggest nama-nama for this baby...
...Ade satu nama tu...
...AINA SYAZWINA...
...Die ske nama tu...
... Tapi cam maksud aina, mempunyai mata yang cantik...
...Syazwina lak, bau kasturi...
...cam xmatching je...
...Xtau la still die nak amik nama tu jugak ke ape...

...Kakyong aku nak nama yang start A ngan S...
...Sebab anak die yang lain nama...
...Zuhayra Ainin Sofiya...
...Ainun Sailah...

...Tapi anak sedara aku yg 1st tu cam kalau boleh nak buang je Zuhayra tu...
...coz panjang sangat...
...X cukup nak isi borang...
...Kalau exam, kena duk blakang sekali...
...Dalam list nama plak, duk paling bawah sekali...
...Sebab tu anak ke-2 terus start ngan A...
...Hehehe...

...Tapi nama adik aku lagi panjang kot...
...Muhammad Shakir Zufayri...
...=)...
Share this article :

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda????

BLOGGER CHAT ROOM