Showing posts with label BLOGSPOT. Show all posts
Showing posts with label BLOGSPOT. Show all posts
Saturday, May 28, 2011
KENAPA BUTTON FOLLOWER KEJAP ADA KEJAP TAK ADA NI???
Assalamualaikum semua...
Widget follower ni macam Chipsmore pulak jadi nya.. Kejap ada, kejap tak ada.. Hari ni ada, esok lak tak de.. Apsal yer?? Macam tak best pulak kalau tak ada.. Baru jer ingat nak buat comeback dengan blog ni.. hehehehe...
Namun begitu....... Perkara ini langsung tidak melemahkan diri ku.. :P Wahaha.. Bersemangat la plak, mungkin taip entri di waktu pagi yang dingin ni kot. First time rasanya taip entri time ni. Tidur 3 jam jer semalam.. Tengah hari nanti kompem pengsan! Selalunya macam tu la.. :) Orang bangun nak pergi kerja, saya baru habis kerja dan tidur.. Pagi ni macam malas plak nak tidur..
Yeke malas??? Nak tidur pun malas ke?? Ada ke orang malas untuk tidur? :p hakhak.. Sedangkan sebab malas la orang tidur. :p Cakap jer tak nak tidur.. Sedangkan....................
Zzzz Zzzz Zzzz.... Kroh... Kroh.. Kroh...
Monday, May 17, 2010
~KISAH KU~ Dia Selalu Buat Aku Terharu....
En.Wan selalu buat eqa terharu.. Dulu dia prnah dah buat blog untuk eqa, tapi cam dah bersawang.. Lagi pun tu kat free domain jer.. Tapi kali ni nampak dia serius la buat blog tu unuk eqa.. Siap berdomain .com lagi.. Eqa yang dah lama berblog ni pun tak berdomain sendiri pun lagi.. Hehehehe... Dia cakap godek-godek la blog dia tu nanti.. Supaya familiar dengan Wordpress.. Nanti boleh la nak ada domain sendiri... Nie rupa blog dia....
Eqa tanya dia.. he made this blog just for me or for public jugak kan.. sebab dari cara dia menulis.. macam untuk bacaan public jugak... Dia cakap kawan-kawan opis dia tahu.. tapi kalau nak open to betul-betul public macam kawan-kawan blogger eqa, nanti-nanti la dia cakap.. Bila blog tu dah betul-betul dia siapkan.. So eqa tak leh la nak bagi URL kat korang yer... Hehehehe... Nanti-nanti la....
~Sayoenara~ :)
Monday, April 19, 2010
~KISAH KU~ Ops!! Jangan Keluar Dulu.. Anda Masuk Ke Rumah Yang Betul..
Kepada pembaca-pembaca setia ku..(ada ke?? Hehe..) Eqa tukar template lagi.. Kalau korang perasan.. Eqa sangat suka tukar template.. Ini entah kali ke berapa.. Eqa tak pernah pun kira.. Hehehe.. Seperti juga rumah Uncle yang asyik bertukar-tukar template jugak.. (Sebab kita dua ni sama-sama orang Perlis ke Uncle asyik tukar-tukar template?? Hakhak.. Xde kaitan ;p)
Sebenarnya..
Subscribe to:
Posts (Atom)

