Showing posts with label CEK NUFFNANG. Show all posts
Showing posts with label CEK NUFFNANG. Show all posts

Sunday, December 26, 2010

500 BLOG !



Ni first time eqa join program yang dijalankan oleh bro Ben Ashaari ni.. Hehehehe.. Bro Ben kita ni tengah mencari 500 blog untuk disenaraikan bagi pertandingan mencari harta karun di dalam blog-blog.. So siapa-siapa yang berminat nak disenaraikan or menyertai pertandingan mencari harta karun tu boleh la klik banner di atas yer.. Baik korang cepat..coz 500 blog sahaja akan dipilih..

Wednesday, December 22, 2010

Cek Nuffnang Yang Belum Di Cash kan..Sebab Aku Malas...

Chewahh!!! Baca tajuk macam aku ni orang kaya jer.. Hakhak.. Macam tak perlu kan duit dari blog.. Sedangkan aku ni penganggur je pun.. Lepasan Ijazah yang sangat pemalas nak cari kerja.. Menghabiskan boreh aje.. =P Tak ada la.. Kat rumah aku sangat rajin.. Tak percaya tanya Pn. Salmiah! Okay?


BLOGGER CHAT ROOM