Monday, July 2, 2012

Budak Ini Sangat Comel!


Budak kat atas ni sebenarnya anak saudara eqa.. Hehehe.. Promote sket.. Saje boring-boring rakam dia nyanyi.. Sangat petah bercakap..Tangan, kaki, mulut, tak pernah duk diam melainkan dia tidur.. Sangat aktif.. Penat nak melayan.. 

Aina Syazwina ni baru berusia 2 tahun lebih.. Tapi memang dah pandai mengira, kenal warna, hafal alif, ba, ta.. Sebab ingatan dia kuat betul.. Tapi budak-budak memang macam tu kan.. Tambah-tambah kalau tengok kartun, boleh jer dihafalnya dialog kan.. 

Dia ni minat sangat dengan bola dan askar.. Kadang-kadang tu sampai memang tak nak pakai baju lain dah kecuali baju bola dan askar.. Tak tau la kenapa.. Pengaruh tv kot.. Hehehehe..
Share this article :

4 comments:

  1. leh geng ngan abg danis..dia pun minat asker gak haha

    ReplyDelete
  2. kecik-kecik dah pandai.. bijak,bijak.. nanti besar mesti semart

    ReplyDelete
  3. memang comel. saya jugak minat bola hehe

    ReplyDelete

Apa Komen Anda????

BLOGGER CHAT ROOM