Wednesday, December 30, 2009

KISAH SI "PAK ITAM" 2

Kejadian ni plak berlaku hari yang berikutnya.. Sehari selepas aku dibebel oleh pak itam kat Sunway Pyramid tu.. Kali ni dengan pak itam yang hensem sikit la dari pak itam yang hari sebelum nye tu.. Tapi dekat Sunway jugak.. Tapi kali ni dekat 7e plak..


Gambar hiasan jerk..

Aku ngan pakwe aku behenti la jap kat 7e sebab nak beli air..coz aku ngan die plan nak gi karoke kat Summit..(seingat aku, pakwe aku je nyanyi sorang2..sbb aku xreti nak nyanyi..hakhak..).. Pakwe aku tunggu kat luar..aku je masuk sorang gi beli.. Aku da xingat aku beli air ape..Coke or Zapple cam tu la.. Then aku pun gi la kaunter nak bayar.. Masa nak bayar tu ade 2org depan aku ngah beratur nak bayar gak.. Yang berdiri depan aku ni warga pak itam tu lah..Sunway ni memang belambak btol pak itam-pak itam nieh..

Memang tinggi la pak itam tu..berbeza sungguh ngan aku yang pendek nieh.. Berdiri depan aku cam tiang... Tiba-tiba die pandang aku..

"Hye!"

Die tegur aku sambil tersenyum and lambai2 tangan die kat aku... Terkejut aku..aku pun sengih je la cam kerang busuk.. Masa tu die da sampai kt depan cashier dah.. Then die cakap kat cashier tu..

"Malay is cute rite?"

Kembang idung aku masa tu..hakhak..tapi aku rasa die cakap camtu sebab aku pendek and kecik kot(masa aritu je la..skang da xdah sebab da gemuk..cuti sebulan duk umah..naik 4kg..boleh bayang x?)...

Bila sampai turn aku nak bayar..cashier tu duk tersengih-sengih kat aku.. Aku xtau la ape yang die pikir... Pastu aku pun cerita la kat pakwe aku pasal pak itam tu "hye" kat aku and ape yang die cakap kat cashier tu.. Die gelak kat aku sebab asyik kena ngorat ngan pak itam jer..

Lepas 2 kejadian tu..aku asyik kena perli jer ngan pakwe aku bila kitorang ternampak pak itam.. Ayat die mesti camni..

"Ma..Tu pakwe ma tu..hakhak"

Tensen aku...xcerita kat die pun xpe...Sampai kan India yang lalu pun die kenakan aku jugak..bila aku cakap tu bukan Niger..Die cakap sama la tu..itam jugak...HHmmm... Rindu plak nak dengar gurauan die, sejak berjauhan nie...Sob...sob...sob...
Share this article :

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda????

BLOGGER CHAT ROOM