Monday, December 28, 2009

BACK TO THE SMOKEY CITY..

Memang terasa berbeza yang amat mengenai kualiti udara kt KL ni ngan kat kampung aku.. Bila balik jer KL aku mesti terasa cam agak sesak nafas.. Aku balik KL hari Khamis ari tu lagi..Tapi aku duk Shah Alam ngan Selayang coz my cousin kawin.. So now aku kat umah sewa aku kat Pantai Permai.. Baru sehari jer duk kat sini, aku dah mula terasa kebosanan yang teramat sangat.. Dah la xramai kawan, berkurang la plak sorg lagi bila Hazirah dah habis dah..tinggal aku jer yg duk extend lagi..hakhak..tu la belajar main2 lagi..

Planning aku ari ni...aku nak g Mid Valley..ak g beli barang2 keperluan diri yang dah abis..termasuklah charger nset aku yang baru rosak semalam.. Pastu nak g makan prosperity burger kt McD sbb aku mmg ske giler ngn burger tu..da lama aku ngidam sbb kt Perlis xde McD yer kawan2..hakhak..Xtau la nape kt Perlis xde McD sedangkan KFC ade sampai 2biji..dekat2 plak tu..

Terliur aku tengok pic ni..hakhak..

Share this article :

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda????

BLOGGER CHAT ROOM