Monday, December 5, 2011

HARI-HARI SAYA SEMAKIN SIBUK :)

Assalamualaikum semua...

Nak minta maaf sekiranya eqa tidak membalas kunjungan rakan-rakan atau lambat membalas jejak anda semua.. Hari-hari saya agak busy sekarang, ke sana dan ke sini, urusan di sana dan di sini... Tambah-tambah sekarang ni kenduri pun banyak kan, dalam sehari lebih dari satu buah rumah. (macam la pergi semua :p)


Malam jer yang ada kesempatan sedikit, tu pun kadang-kadang rasa malas, sebab once dah ngadap lappy.. mata sangat susah untuk dilelapkan.. hakhakhak.. Eqa letak countdown kat sidebar.. Baru sedar, dah tak lama lagi dah.. Perasaan happy bercampur cuak.. Hakhak.. I hope dapatlah sesuaikan diri dengan kehidupan baru, surrounding yang baru.. :)

Setakat ni cuma ada 2,3 benda tak settle lagi.. Termasuklah pergi kursus.. :p Takpe.. weekend ni.. Pastu nanti nak pergi belajar bawak kereta balik walaupun sudah ada lesen memandu selama 7 tahun.. Lama dah tak bawak kereta.. Sebab duk rumah kalau nak pergi mana-mana orang lain yang bawakkan :p So sebab tu macam tak ambil kisah sangat..

Macam banyak lagi nak cerita.. Tapi....... cukup lah dulu.. Cerita panjang-panjang nanti ada yang menyampah plak :p Ok.. Adioss~
Share this article :

3 comments:

  1. 7 tahun tak bawa kereta? ops...hati2 bawak ye..keras dah tangan dan kaki tu tau..hhuhu

    ReplyDelete
  2. ok2..countdown babe..x lama dh tue tuka status

    ReplyDelete

Apa Komen Anda????

BLOGGER CHAT ROOM