Thursday, November 5, 2009

BIRTHDAY BOY!!



5th NOVEMBER 1980....

Lahirlah seorang jejaka tampan ke dunia ini...hakhak....xbley blah tajuk... birthday boy la sgt.. sedangkan umur da menjangkau nak masuk 30-an da pun...

Hari ini adalah birthday my beloved bf tu... Disebabkan die jauh dari pandangan mata aku... so birthday die aku xde celebrate mende pn.. lagipun die keje ari ni... tepat kol12 smalam aku pn call die..n then trus die cakap...

"Ma... I call u back!"

Aku xsempat nak cakap ape mende pn lg..die da letak...huhuhu... Seb bek la aku mmg da kenal perangai pakwe aku ni macam mna... so aku wat bodo je la... Klu x aku gak yg sakit ati.. die mmg xkisah pn pasal besday2 ni... Siap boleh lupa lagi besday sendiri.. hhmmm... Xkisah lah... hadiah ape pun aku xbagi kt dia... Nnt2 la... duit ngah sengkek giler nie... die ade sms aku ckp...

"Pa xnak adiah pape dari ma. Sbb pa da ade ma... The most perfect gift that i had in my life is u"

Kembang idung aku....hakhak... Actually birthday aku ari tu pun die xbg ape2 pn... n aku pun xkisah jgk...sbb die da slalu sgt da bg hadiah kt aku walaupun bkn hari spesel ape2 pun...Pakwe aku ni xde la ensem mana pn.. tapi aku xtau la nape byk pmpuan tekejar2 die...hhhmmmm.... Maybe sbb perangai die kot yg mempunyai sense of humor yg amat tinggi..hakhak..mmg xkering gusi aku borak ngan die....n mulut die amatlah "pot..pet...pot...pet" walaupun die cakap aku ni mulut cam itik... die lagi la..mak itik...hakhak....






Share this article :

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda????

BLOGGER CHAT ROOM