Wednesday, November 4, 2009

AKU KAH PERAMPAS????

  • "Seandai dirinya tercipta untukku, rela ku menjadi miliknya..." "Kasihkan manusia lepaskan dia kepada pilihan dan keputusannya kerana di situ tanda kita gembira melihat insan yang kita sayangi beroleh kebahagiaan" <-LU CKP XSERUPA BIKIN LA..

"Nothing special about me... Only have a sweet smile, sweet face and a simple person" <-PERASAN NAK MAMPOS...






*NIE ADALAH PROFILE TAGGED SEORANG PEREMPUAN GILA..ADE JE GAMBAR BTOL DIE..TP AKU MALAS NAK TARUK...SIAN DIE..






*YANG KAT BAWAH NI PLAK MESEJ DIE KT AKU..







From:~PuRpLe GuRl~

To:Me

Date:Mon Nov 02 2009 13:09:32 GMT=0800(China Standard Time)

Message:

org yg m'hancurkan kebahagiaan org lain xkn memperolehi kebahagiaannya sendiri.....

sori 2 say but it's true....

think about that....

you n him are same.....

akibatnya????

i think that u know what i mean.....

"SDH TERANG LG KN BERSULUH"

keslhn ni xkn dpt dimaafi smpai bila2....

*************************************************************************************

Hari ni aku nak bercakap pasal mesagge yg aku dapat kt tagged ari Isnin ari tu..tp aku baru baca semalam....Hmm..aku xmarah dekat perempuan ni tau...tapi aku kesian dengan dia..xtau kenapa....maybe sebab perempuan ni susah untuk move on with her life kot.. Xmacam aku ni... Dia terlalu beremosi dan xpikir tentang hidup die yg akan datang...panjang lagi perjalanan hidup dia yg dia perlu kena pikir selain lelaki yang tinggalkan dia(i'm not sure what the correct word to put here, bcoz i think the guy didn't declare her as his gf but die sendiri yg perasan).. tapi kalu betul pn lelaki tu tinggalkan die..benda ni da berbulan2 lamanye da pun...move la wei wif ur life ngan laki lain..why still searching me untuk menghamburkan kata-kata seperti di atas kepada aku...

And one more thing...she can't said that aku adalah "org yg m'hancurkan kebahagiaan org lain"... Kalau betul la diorang bahagia..y d guy is looking for other girl which is me...? Dia sorg je kot rasa bahagia..n she never think about her partner feeling towards her behaviour yg selama ni amat meng "annoying" kn d guy tu... And then die ckp "u n him are same".. so thats why la kitorang ni ditakdirkan bercinta...hakhak..sebab perempuan tu x sama dgn that guy...

Aku sebenarnya malas nak gaduh n besar2kn benda ni..sebab tu aku diam jer...xbalas pun msg ni...n dulu pun die penah jugak maki hamun aku face to face...tapi aku tetap wat bodo macam batu..sebab aku malas nak panjang2 kan benda ni.. malas aku nak berurusan dengan orang yang bagi aku memang tak bersabar dan gila....umur dia baru 23tahun..tua setahun je dari aku pun...masih muda lagi..ramai lagi lelaki kat luar sana yang dia boleh jumpa.. Dia kna keluar sket dari dunia dia... jangan la gi opis..balik umah tido...gi opis...memang la xberjumpa sape2 selain opismate dia yang kebanyakkan da berkahwin n dah berpunya...except that guy la..tp that guy dah berterus terang bahawa xmencintai dia n everything! about me n him...so juz move on la...lagipun that guy dah berpindah tempat kerja sebab nk lari dari ur annoying behaviour tu tau x...

Aku xbersalah....and aku malas nak pikir kn benda ni..aku tidak menghancurkan kebahagiaan sape2... sbb aku rasa dorg xbahagia pn slama ni...hakhak..n dorg bukan kapel pn.. cuma sekadar rakan sekerja lelaki yg ramah n care about her..n make her fall in love with that guy... n i think that guy pun cam juz teruskan la persahabatan mereka sebagai opismate..sbb for him not his fault too to make that girl jatuh hati kat dia..sbb dari lahiriah lagi dia sudah bersikap begitu dengan perempuan2 di sekeliling nya...hehehe...xsangka pulak timbul masalah macam ni when the girl know about our relationship as a couple...

HHmmm...aku macam nak je bagi ceramah kat perempuan tu..tp aku rasa mesti die serang aku ngan tarik rambut...hakhak.. bukan aku nk ckp aku ni pengecut...cuma aku malas la.. benda2 yg pasal hati perasaan ni... maybe guy ni 1st love dia kot.. Juz guess la.. I don't know what d truth.. Tp aku pun pnh ade 1st love jugak.. Tp aku let go je la bila hatii dia mula diisi dengan kasih sayang perempuan lain..dari situ aku muhasabah kat diri aku..ape yg kurang sebenarnya dalam perhubungan aku dengan dia sehingga kan hati dia diisi oleh perempuan lain menggantikan aku...maybe ade kelakuan aku...kedegilan aku..keemosian aku...yg membuatkan dia xleh nak go on dgn aku... so...juz move on wif my life...find a new guy..build a new relationship...and so on......

Sebab tu aku tidak bermusuh dengan ex2 aku..ehehehhe... sebab aku bukan pendendam org nye... aku tidak suka pergaduhan...aku tidak suka untuk bermasam-masam muka... aku amat kesian dengan perempuan tersebut sebenarnya... terimalah hakikat anda perlu mencari jejaka lain mengisi hati mu itu.. sudah-sudah lah dengan perkara yang lepas... seandainya aku tinggalkan that guy pn..adakah anda pasti lelaki itu akan berkahwin dgn mu????? so apa tujuan kamu menghantar msg2 seperti ini kepada ku?? menghancurkan kebahagian kami juga seperti mana "kebahagian" yg dikatakan kamu itu...?? Kamu jgk yg pernah berkata.."cinta x semestinya dimiliki" ...so...?? Doakan lah sahaja kebahagiaan kami ini... Xrasa happy ke bila lihat guy yg anda sayang idupnya bahagia....?? Or kamu sanggup lihat die merana?? Itu tandanya kamu tidak betul2 cintakan dia...... =)

Entahlah...persepsi dan pandangan org berbeza2...aku lain..perempuan itu lain...korg yg membaca pun mesti lain kn...?? EMM..pasal yg die ckp xnk maafkan sampai bila2 tu.....aku xkisah pn ... sbb aku rasa aku xsalah... Da setahun dah aku dgn that guy.... setahun.... masa yg agak lama..dan merancang untuk mendirikan masjid tidak lama lagi... aku doakan semuga perempuan tersebut berjumpa dengan lelaki yg sesuai dengan dia.. tidak menyakiti hati dia lagi seperti mana dat guy yg kononnye dia sayang tu.... Aku berharap juga dia dapat lupakan perkara ini dan cepat2 move on wif her life... supaya tidak mengganggu lagi kebahagiaan kami.... Amin... =)

PS : ape maksud sudah terang lagi bersuluh tu sebenarnya??? =p mesti perempuan ni minat ngan BM msa skolah dulu... Aku xske tol la berkias2 ni..cakap je la terus terang...

Share this article :

1 comment:

  1. drama~
    hehe
    ignore je. biar la kan budak pompuan tu yg tak reti2 nak terima kenyataan. :)

    ReplyDelete

Apa Komen Anda????

BLOGGER CHAT ROOM