Friday, November 6, 2009

DUSSHHH!!!

Tajuknye sebegitu sbb...tensen! hehehe...xde la terasa tensen sgt..cuma ade terasa sedikit kecik ati..emm.. xbleh nak bercerita kat sni..nanti kna marah lagi..hakhak.. Baru je lepas kna marah....dgn...??? Ade la some1 tu... Pape je la...

Actly aku nk bercerita aku g shopping kt Mid Valley tadi..seronok..shopping makanan sahaje yer... Bukan kasut..baju..handbag seperti perempuan2 lain... Puas hati aku setelah 1week aku xkuar rumah..xpegi mana2 langsung..sbbnye...aku xde duit..aku duk umah..makan maggi..or wat bubur nasi..or masak nsi makan ngn telur mata taruk kicap..tiba2 semalam mak aku cakap abah aku masukkan da duit...so aku ape lagi..gi isi minyak motor yang da lama xbergerak tu..terus gi mid valley...aku beli susu..biskut..ais krim..maggi..apple...smuanye makanan lah..

Aku xtau la hari ape yg mid valley tu akan lengang...setiap kali aku pergi...mesti penuh je ngan org..hari raya kot baru xde org...tu pun aku xpasti...sbb xpenah lagi la berhari raya di shopping complex..hehehe...

Intenet lembab la arini..dussshhh! membuat kn aku tensen lg..sbb xleh nk upload gambar lam nieh..
Share this article :

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda????

BLOGGER CHAT ROOM