Monday, November 9, 2009

KENDURI...


Aku baru balik dari Shah Alam..gi tido rumah mak sedara aku kat sana... My mum ade datang sehari sebab nak gi makan kenduri kawin anak sepupu aku kat Sg. Buluh.. tapi semalam mak aku da balik Perlis dah.. Rajin mak aku datang sehari je semata2 nak gi kenduri kawin anak cucu sedara dia...hehe..


Nie la makteh & pakteh aku yg kt Shah Alam yg slalu aku gi tu..Korang rasa korg penah tgk x pakteh aku nie??hehehe...

Sebelum kitorg gi kenduri kt Sg. Buluh tu kami gi makan kenduri kat Selayang dulu..rumah kawan mak teh aku..aku ngan mak aku pn ikut je la walaupun xknal pun sape2..mmg kenyang jgk la aku semalam sebab makan kenduri 2buah umah dalam sehari..masa gi makan kenduri kt selayang tu kan.. Aku jumpa la pelakon sampingan lam cite Manjalara tu..yang jadi kawan Jihan tu..n yg masuk Sehati Berdansa musim ke-2 ni.. Aku xknal pn nama die..tp td aku google je la.. Nama die.. Mazin ameen Siraj... mak aku xknal..die ckp mazin ni org Pakistan..hehe..aku pn xtau la die ni ade kacukan ke ape ke...

Die dtg makan kenduri tu ngan bini die.. Bini die ngah pregnant..tp mmg seksi tol.. pakai baju pregnant yg tali kecik je kt bahu tu.. Lepas gi Selayang tu baru la gi SG. Buluh.. Kadang-kadang cam xpercaya je.. Masa cepat sangat berlalu.. Sebab anak sepupu aku yg kawin tu mmg lama gile la aku xpnh tgk die..da besar n tua rupanye..hehe... Sebab dulu masa kecik2 bila aku gi umah mak sedara aku..mesti die ade jugak..pastu kami tangkap gambar sama2 la..masa tu kecik2 lagi..pastu da lama xnampak..then trus nampak dorg kt atas pelamin..hehehe...gemuk lak tu..dulu keding je..
Share this article :

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda????

BLOGGER CHAT ROOM