Wednesday, March 24, 2010

BEUTIFUL BLOGGER AWARD

Kali ni ada 2 orang yang bagi award yang sama kat aku.
Dah lama dah aku dapat.
Cuma aku belum berkesempatan nak jawab.
Sorry yer kepada Cik TOBLERONE dan Mi-Jae sebab baru buat benda nieh.


1.Thank & link the person that gave u the award 
Thankz yer kepada Cik TEBLERONE dan MI-Jae sebab bagi eqa award ni tau.

2.Pass diz award onto15 bloggers u've recently discovered n think are fantastic.
Wah...apsal sket sangat?? 15 jer??. Disebabkan aku bukan la seorang yang kedekut taik idung masin, aku bagi award ni kepada semua blogger-blogger di Malaysia ini. Boleh??

3.Contact and let them know they've won the award.
"Hello..Hello... anda telah menerima award ini"

4.State 7 things about urself:

1) Aku seorang perempuan.

2) Lahir pada 19 julai 1987.

3) Aku sangat sayangkan En. Wan.

4) Aku pernah belajar di :
-Tabika Kemas Kg. Tebuk.
-SK Kg. Serdang(SKKS)
-SM Sultan Abdul Halim(SMSAH)
-Institut kemahiran Memandu Perlis(IKMP)
-Kolej Matrikulasi Kedah(KMK)
-Universiti Malaya(UM)

5) Nama Adik-Beradik aku :
-Amy Sulfiza
-Eddie Shafizal
-Azril Adha
-Nur Syafiqah(aku)
-Muhammad Shakir Zufayri

6) Aku suka makan :
-Masakan mak.
-Makanan berasaskan susu, soya, dan kentang.
-Segala jenis fastfood.
-Semua aku makan kecuali benda yang bukan makanan.

7) Aku tak suka :
-Orang yang jaga tepi kain orang.
-Orang yang kuat mengeluh.
-Tengok citer n anime(aku tipu)
-Makan(aku tipu lagi)
-Bersukan(tipu giler)
-Berblogging(menipu sangat-sangat)
Hakhak..Abaikan..





Share this article :

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda????

BLOGGER CHAT ROOM