Tuesday, July 19, 2011

WORST BIRTHDAY EVER???

Assalamualaikum semua...

First sekali nak ucapkan terima kasih banyak-banyak kepada semua yang wish.. :) I'm fully appreciated it.. Tak kisah lah sama ada, kawan-kawan sekolah ke, matrik, u.. or kawan-kawan blog.. yang wish kat wall facebook ke, blog n sms.. Love u all.. Hehehe.. Terutamanya si dia..

*Bila baca wish die, rasa mamcam speechless :p


Berbalik kepada tanjuk entri ni, tajuknya macam eqa tak bersyukur kan?? hakhak..  Tak ada la.. Eqa bersyukur kerana diberi kesempatan untuk bernafas lagi di bumi ni, bersyukur dengan kesempatan yang  Allah berikan untuk eqa menambahkan lagi amal ibadat kepada-Nya dan menampung segala cacat cela dosa-dosa yang lalu :) 

Memang lah tahun ni macam berbeza sedikit dengan tahun-tahun yang lalu. Tetapi eqa tak kisah sangat, memang daripada kecik eqa tak pernah pun kot ada majlis celebrate birthday ni. Cuma bila masuk hostel jer, kawan-kawan selalu buat suprise dengan simbah air ke, sorok barang sana-sini ke.. kat pintu locker penuh di tampal ucapan. Rindunya saat tu.. :) (time tu mana ada FB Twitter lagi).

Bila masuk Universiti lain plak cara celebrate nya, mesti ada orang belanja makan..  :) Coursemate, Roomate, Housemate.. dan termasuklah si buah hati.. Hehehehe.. Cuma tahun ni tak macam selalu lah.. Duduk rumah sorang-sorang.. Layan Facebook n blog jer dari pagi sampai ke malam.. Balas birthday wish korang semua.. Nak jumpa buah hati jauh plak, kawan-kawan lagi la.. Kat Perlis ni boleh kira dengan sebelah tangan jer (tu la.. siapa suruh pi boarding school..adess). Kalau ada pun dah lama tak bercontact.

I'm not sure why i wrote this entry :p hakhak... Bad mood pun ada jugak ni.. Entri ini bukan untuk minta simpati yer.. Cuma luahan rasa hati.. Rindu sangat kot dengan kawan-kawan lama n si dia.. Kalaulah eqa ada time machine, dah lama dah eqa balik ke dua tahun yang lepas atau pun ke dua tahun yang akan datang. Kenapa??? Secret!! :p 

Share this article :

13 comments:

  1. wahhhhhhh heppy besday ye^^

    ReplyDelete
  2. hehhheheheee
    apy bufday...hiohihihi

    ReplyDelete
  3. suka sangat masa bufday sume org wish=)

    ReplyDelete
  4. Happy birthday to you..
    ucapan dari shy..memang pon bila dah besar rasa rindu zaman muda mudi dulu..hehehe

    ReplyDelete
  5. Birthday saya tiap-tiap tahun nganga depan pc je.. sama je birthday dengan hari biasa.. huhu

    ReplyDelete
  6. ouhh happy belated birthday :)

    ReplyDelete
  7. hepy belated besday!
    hurm...ok lah tuu...sy penah ada worst besday...lg truk...tp secret..hehe...

    ReplyDelete
  8. ala .. biasa laa tuh .. dah makin dewasa kan .. heheh ..

    ReplyDelete
  9. happy birth-day ke 24 kan :)

    ReplyDelete

Apa Komen Anda????

BLOGGER CHAT ROOM