Monday, July 26, 2010

Pemenang eQuRlz Giveaway

Sorry yer kepada peserta-peserta giveaway ni sebab eqa lambat sket nak umumkan pemenangnya.. Bz sket "berdating" :p Okay..Setelah eqa membuat undian secara manual(sebenarnya eqa nk ambil gambar semasa proses nak cabut undi tu, tapi camera lak ada kat En.Wan, bila dah cabut dah kemas semua-semua, baru teringat apsal tak ambil guna webcam jer..huhuhu) Tak pe la.. Eqa umumkan je la pemenang nya yer.. Pemenangnya adalah....
*
*
*
*

*
*
*
*
*
*
*
*




So..kepada kak ogy, tahniah yer dapat bekas pensel eqa yang tak seberapa tu.. Hehehe..Nanti e-mailkan nama, alamat dan no tepon ke equrlz_momel@yahoo.com yer.. Nanti eqa pos kan hadiah tu... :)
Share this article :

3 comments:

  1. tahniah ogy!!

    ReplyDelete
  2. tahniah kepada pemenang...apsal aku tak masuk ek...

    ReplyDelete

Apa Komen Anda????

BLOGGER CHAT ROOM