Saturday, July 3, 2010

~Rahsia Bulan Kelahiran Julai~

Siapa yang lahir pada bulan Julai jugak??? Cepat angkat kaki tangan.. Hehehe.. Jom kita lihat sifat orang yang lahir pada bulan Julai ni.. Kajian yang telah dilakukan oleh Yang berbahagia Dato' Dr. Fadzilah Kamsah.



  • Sangat suka didamping.
  • Banyak berahsia dan sukar dimengerti terutamanya lelaki.
  • Agak pendiam kecuali dirangsang.
  • Ada harga dan maruah diri.
  • Tak suka menyusahkan orang lain tapi tidak marah apabila disusahkan.
  • Mudah dipujuk dan bercakap lurus.
  • Sangat menjaga hati orang lain.
  • Sangat peramah.
  • Emosi sangat mendalam tapi mudah terluka hatinya.
  • Berjiwa sentimental.
  • Jarang berdendam.
  • Mudah memaafkan tapi sukar melupakan.
  • Tidak suka benda remeh-temeh.
  • Membimbing cara fizikal dan mental.
  • Sangat peka, mengambil berat dan mengasihi serta penyayang.
  • Layanan yang serupa terhadap semua orang.
  • Tinggi daya simpati.
  • Pemerhatian yang tajam.
  • Suka menilai orang lain melalui pemerhatian.
  • Mudah dan rajin belajar.
  • Suka muhasabah diri.
  • Suka mengenangkan peristiwa atau kawan lama.
  • Suka mendiamkan diri.
  • Suka duduk di rumah.
  • Suka tunggu kawan tapi tak cari kawan.
  • Tidak agresif kecuali terpaksa.
  • Lemah dari segi kesihatan perut.
  • Mudah gemuk kalau tak kawal diet.
  • Minta disayangi.
  • Mudah terluka hati tapi lambat pulih.
  • Terlalu mengambil berat.
  • Rajin dalam membuat kerja

Korang rasa benda-benda ni semua ada kat diri eqa tak?? Nak mengaku sendiri kata ada, nanti orang cakap eqa perasan plak.. Hakhak.. Tapi memang macam semua betul jer...

~Sayoenara :)~


Share this article :

4 comments:

  1. wah.. geng la kita!
    julai mmg best!
    i loike...

    ReplyDelete
  2. bpe ari bulan ? hehe

    ReplyDelete

Apa Komen Anda????

BLOGGER CHAT ROOM