Sunday, July 4, 2010

Penyanyi Elyana Bakal Mendirikan Rumah Tangga




"DULU saya dengar orang cakap, proses persiapan kahwin memeningkan kepala. Saya tertanya-tanya apakah yang memeningkan itu?
"Fikir saya, beri sahaja tugasan kepada perancang perkahwinan, insya-Allah semuanya akan selesai. Rupa-rupanya memang memeningkan kepala.
"Saya tidak tahu apa yang patut dimulakan dahulu. Sekarang, barang hantaran pun belum dibeli," ujar penyanyi Elyana atau nama sebenarnya Erneelya Elyana Emrizal, 23.
Crdt:Kosmo
Eqa memang minat juga dengan Elyana ni, antara lagu-lagu yang dinyanyikan oleh Elyana ni ialah Kalis RinduBukannya Satelit, Diriku Tapak Sulaiman, Molek dan Tak Tercapai Akalmu. (Actually ni lagu-lagu yang ada dalam list Winamp eqa). Tak sangka Elyana bakal mendirikan rumah tangga tak lama lagi. Tadi pun eqa baru jer lepas tengok cerita Dunia Baru Reunion kat Gua.com, sesiapa yang nak tengok Elyana versi gemuk bolehla tonton drama bersiri tersebut di Gua.com, memang kelakar habis. Hehehehe... Time zaman sekolah dulu lagi la, dah la umur sama jer dengan eqa, tapi nampak macam matang sangat berbanding eqa ni. Kalau nak tau lebih lanjut tentang perkahwinan Elyana ni boleh la baca kat akhbar Kosmo online yer, tapi kat situ Elyana tak nyatakan plak bila tarikh dia akan berkahwin. Papehal pun eqa mendoakan semoga Elyana berbahagia dengan pilihan hatinya dan majlisnya nanti berjalan dengan lancar. :)
~Sayoenara :)~   
Share this article :

6 comments:

  1. dah nak kawen ke? yeahhhhhhhhhh

    ReplyDelete
  2. ye kami memang nak kawin..doakan kami ke hujung hayat yee...peace..
    hohoho

    ReplyDelete
  3. bgus r... ari tu dh btunangkan..
    so xelok la btolak lama-lama.. kawen cpt2..
    pastu dpt anak tomei2 mcm elyana... weeee~

    ReplyDelete
  4. klu kembar lagi bagus..hehehe..mesti comel..

    ReplyDelete
  5. hehehe..yer ler tu.. perasan plak..

    ReplyDelete

Apa Komen Anda????

BLOGGER CHAT ROOM