Friday, February 5, 2010

HENNA NAIL DECORATION CREAM

...Mesti bila korang baca tajuk entry ni cam pelik...
...Menatang apa la henna nie...
...Henna ni kalau lam bahasa melayu tu inai la...
...Ala...inai yang orang taruk kat jari kalau nak kawin tu...

...Aku cam bosan-bosan takde keje arini pun taruk la kt kuku aku...

...Aku taruk bukan sebab aku nak kawin yer...
...Sebab aku rasa inai ni cam jaga kuku aku...
...Aku selalu mengalami masalah kulit kat tepi-tepi kuku tu cam tertarik...
...Aku pulak jenis gatal tangan sket...
...Jari-jemari yang tak reti nak duk diam...
...Terkoyak sket mesti aku tarik terus bagi keluar...
...Pastu apa lagi, pedih tak ingat...

...Bila taruk inai ni cam kulit kat tepi-tepi kuku tu tak terkeluar-keluar...
...Aku harap korang paham la...
...Sebab aku tak reti nak explain camne pasal kulit tu...
...Hakhak...

...Aku selalu guna inai kuku nie...
...Rani kone nama dia...
...Made in Pakistan...
...Kat Mydin banyak jual...
...Tapi ni aku beli kat Perlis...
...Harga RM5...
...Yang RM2 pun ada jugak, tapi yang tu cam cepat ilang...
...Cam tak kekal merah dia...
Share this article :

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda????

BLOGGER CHAT ROOM