Monday, October 31, 2011

Tok Njang dan Tok Ndak yang masih BELUM Berkahwin...

Assalamualaikum Semua..

Eqa tau.. Bila korang membaca perkataan Tok Njang dan Tok Ndak tu, pasti di fikiran masing-masing membayangkan seorang warga emas yang dah tua, muka berkedut, bongkok, tiada gigi seperti ini..

Tetapi percayakah anda jika eqa cakap mereka berdua ini adalah Tok Njang dan Tok Ndak???



Hakhak.. Cam kelakar lak rasanya bila eqa dan adik kena panggil dengan panggilan Tok Njang dan Tok ndak oleh cucu kepada sepupu.. Sepupu-pupu kami dah ada cucu tau tak.. Kami ni kawin pun belum.. Eqa at least ok la lagi sebab tak de la perasan yang diri ni muda lagi, dah nak kawin dah pun.. Tapi adik ni, sekolah pun belum habis.. Dah dipanggil "TOK".. Hakhak..

Jealous bila tengok orang lain boleh macam buat kawan dengan sepupu, boleh hang out sama-sama ke, kami ni anak kepada sepupu yang sama umur dengan kami. Sepupu kami tua lagi dari kami disebabkan mak dan abah adalah anak bongsu. Hehehe.. Sebab tu lah kami ni muda lagi berbanding sepupu-sepupu yang lain..

Ini la Alif.. Baby kepada anak kepada sepupu a.k.a cucu sepupu.. Hehehe.. Yang panggil kami ni Tok Long, Tok Ngah, Tok Lang, Tok Njang dan Tok Ndak. Hakhak.. Bukan Alif ni sorang jer, ada ramai lagi sepupu kami yang dah ada cucu.. :)
Share this article :

12 comments:

  1. comel betul letak nama tok tuuu... hehe

    ReplyDelete
  2. eh. samalah kita. saya pun dah ada cucu. sepupu punya cucu la. haha. belom abis study lagi ni, kawen pun tak terpikir lagi, dah ada cucu. wahaha. :D

    ReplyDelete
  3. he he he..atuk yng chomelll :)

    ReplyDelete
  4. hai tok njang and tok ndak..hehe

    ReplyDelete
  5. tak lama lg jadi tok nek ndak la.. hehe

    ReplyDelete
  6. aku panggil ko tok nek boleh?hehehe

    ReplyDelete
  7. samelah...sepupu ct sume tua2..hihi...ct ader gk cucu sepupou tp disebabkan masing2 muda...dorg pggl nme jer lah..xrse tua sgt..hahaha :P

    ReplyDelete
  8. hai tok njang
    hai tok ndak

    eh eh sapa njang sapa ndak?
    hahaha

    ui hensem adik ko ni!
    haha ada unsur gatai di situ

    ReplyDelete
  9. tuk sebab pangkat...mesti mak atau ayah anak bongsu

    ReplyDelete

Apa Komen Anda????

BLOGGER CHAT ROOM