Wednesday, November 23, 2011

BERSARA??? Mungkin...........

Assalamualaikum semua...

Lama kan eqa senyap jer... :) Ntah.. Rasa malas btol.. Hehehe.. Malas nak update.. Bukannya tak ada idea.. Kadang-kadang ada banyak benda nak cakap.. Tapi malas nak menaip..  Sangat tak konsisten btol eqa dalam berblog.. Dulu-dulu semangat jer.. dengan kawan-kawan yang lain.. Pakat pulun nak dapatkan Innity :p hakhak..  Tu cerita 2 tahun lepas la.. Sekarang... hanya tinggal 2,3 orang jer yang masih aktif berblog.. Maksud eqa yang btol-btol aktif berblog.. Yang boleh dapat riban dengan blog..

Yang lain kebanyakkannya tenggelam timbul.. Macam eqa.. :) Kejap ada, kejap tak ada.. Hehehe.. Saje suka-suka.. Ikut mood.. Ikut kerajinan.. Ada jugak yang blog diorang dah tak wujud lagi dah.. Ada jugak yang ditinggalkan bersawang macam tu jer.. Sekarang banyak blogger baru.. budak-budak sekolah pun dah ramai yang berblog.. dengan template yang canggih-canggih.. Eqa yang dah tua ni tergagau-gagau kalau masuk blog diorang :p hakhak.. Kat mana nak cari tempat entri ni.. kat mana nak cari tempat tinggalkan jejak ni.. 

Mungkin eqa pun dah tak lama dah kot.. nak bersara dari dunia blog ni.. macam rakan-rakan yang lain.. :) Mungkin..... blog ni pun akan ditinggalkan bersawang.. tak pasti la.. Mungkin hanya akan sekadar entri bercorak SEO?? Tu pun  tak pasti jugak.. Wait n see jer lah.. :) Tapi rasanya...... akan tenggelam timbul kot.. Eqa sendiri pun tak pasti blog ni ada pembaca setia ke tak.. Rasanya tak ada pun.. Kebanyakkan dari follower yang riban dah tu pun terdiri daripada blogger-blogger yang dah bersara pun.. Tetapi kalau ada yang memang baca entri eqa dari mula-mula dulu sampai sekarang.. terima kasih yer.. :)


Share this article :

5 comments:

  1. uhuk ... sedihnya baca entry... i also had the same thought as yours..blogging juz for fun je skang...komitmen keluarga dan kerjaya menuntut tanggungjawab yang lebih drpd berblogging

    ReplyDelete
  2. ade je pembaca eqa..mungkin tak ramai..tapi tetap ade..^_^

    teruskan je berblog..ikut kelapangan..menulis tak semestinye perlu setiap hari..kan?

    ReplyDelete

Apa Komen Anda????

BLOGGER CHAT ROOM