Friday, January 22, 2010

HELP! HELP! HELP!!!!

...Semakin hari traffic kat page aku semakin meningkat...
...Unique visitor untuk semalam ialah 296...
...Peningkatan traffic tersebut disebabkan aku rajin buat blogwalking...
...Beramah mesra dengan blogger yang lain...

...Tetapi kalau hari yang aku tak dapat nak online, adakah unique visitors aku akan menunjukkan angka seperti hari yang aku rajin buat blogwalking????...

...So..untuk entry yang kali ni...
...Aku nak minta tolong la kawan-kawan blogger yang lain...
...Untuk Sabtu, Ahad, Isnin...
...Korang rajin-rajin la datang jugak erk blog aku nieh...

...Sebab aku nak balik Perlis...
...Nak gi melawat abah aku kat Hospital Penang...
...Die baru lepas buat bypass surgery jantung die...

...So maybe aku tak dapat nak online...
...Sebab kat KL aku guna wifi streamyx...
...Bukan broadband yang aku bleh angkut kemana-mana...
...Hehehe...

...Thankz jugak kepada kawan-kawan yang selama ni mengklik-klik kat blog aku...
...And yang menaikkan traffic aku...
...Sape yang datang blog aku and tinggalkan jejak masa aku tak de...
...Aku janji nanti aku akan tak jemu-jemu gi melawat korang balik...

...Okeh???...


...Eh!!!! Aku ke nieh???...
...=P...
Share this article :

7 comments:

  1. waa macam gundam edisi orang nih..uncle pun pernah jadi keeper hoki tapi main tak sampai 4 bulan kena gantung sebab pukui orang hahahha

    ReplyDelete
  2. semoga ayah anda cepat pulih..
    insyALLAH...

    ReplyDelete
  3. hang main apa tu wei sampai kena pakai sut macam nie? T_T

    ReplyDelete
  4. uncle : hakhak..eqa kna pkul ade la..msa skola mnengah dlu pn pnh berdarah bibir..member trlepas stick hoki tu..

    FUNFABULOSITY : a'a..transformerz versi baru..

    aie seifer : Ceit! gelakkan aku erk..mentang2 model :P

    The absolute : thankz :) abah da boleh bkuar wad dah..

    AD : Aku jd goaly hoki la..hang xpnh tengok ka?

    SeE-DaH : hakhak..comel ke gitu?

    ReplyDelete

Apa Komen Anda????

BLOGGER CHAT ROOM