Friday, January 29, 2010

YEAH~~ NAK BALIK KAMPUNG...

...Aku baru lepas mermpit dari Hentian Duta dengan boyfriend aku no.2...
...Hakhak...
...Gi cari tiket untuk balik cuti raya cina...

...Aku beli tiket pi balik siap-siap...
...Aku nak balik hari Jumaat malam sebenarnye...
...Tapi bila aku tanya kt kaunter Tranasional...

..."Ke Kangar 12haribulan malam ade tak bang?"...

..."Habis"...

..."13haribulan pagi?"...

..."Habis"...

...Aku gi plak kaunter Mara Linear...

..."Ke Kangar 12haribulan malam ade tak bang?"...

..."Habis"...

..."13haribulan pagi?"...

..."Habis"...

..."Habis tu bila yang ade bang?"...
(dengan nada yang frust giler)

..."11haribulan ade la"...

...Aku pikir-pikir...Ambik je la awal sehari pun...
...Bukan selalu ponteng kelas...
...Hakhak...

...Pastu bas yang dari Kangar ke KL...
...Tiket bas tambahan...

...So pengajarannya kat sini...
...Sape tak beli lagi tiket baik gi cari cepat-cepat...
...And jangan nak tangguh-tangguh macam aku ni...

...Aku pun merempit la balik umah sewa aku yang kat Pantai Permai yang tak berapa nak permai dan penuh dengan lautan manusia nie...

...Bila aku nak mengucapkan bye2 kepada boyfriend aku no 2 tu...

...Siut giler!!...

...Aku terpijak chewing gumm!!!!...
...Abis selipar aku...
...Seb bek aku pakai selipar jerk...
...Sakit ati aku...
...Jalan melekat-lekat kat atas simen...
...Huhuhu...

Share this article :

12 comments:

  1. have a nice holiday and safe journey k

    ReplyDelete
  2. lain kali beli lah tiket awal-awal
    erk888

    ReplyDelete
  3. aku x balik since aidilfitri lg....

    ReplyDelete
  4. huhu, I tak beli pon lagik tiket balik kampung.

    ReplyDelete
  5. kalo beli awal2 pun kn, still bus tambahan....=) mara mmg cpt hbis pun...

    ReplyDelete
  6. hmm.. takpun biase2kan diri untuk tahan lori tepi jalan :P

    yeah, have a nice holiday. err.. boifren no1 tak boleh anta kan ke balik kg kalo tak dapat tiket? :P at least boipren no2 tuh bagus juge tolong bawak gi beli tiket. hahahaha XD

    p/s: aku kalu terpijak chewing gum, dengan kasut2/slipor2 tuh aku buang teros~! nyampah gile.

    ReplyDelete
  7. nursarah : baik cepat..nnt habis..

    ReplyDelete
  8. lieya orange M.I : so beli la lagi awal :p

    ReplyDelete
  9. jawa : boyfriend no 1 jauh la..ganu sana..pantai timur..eqa kt KL..nk blk ke utagha sana..hehe

    ReplyDelete

Apa Komen Anda????

BLOGGER CHAT ROOM