Tuesday, January 5, 2010

PEREMPUAN LAGI....

Petang semalam my mom call.....

"Pikah...Mak la ni ada kat hospital ni.."

Aku pun tanya la...

"Awat??Mak pi tengok mak Kak Husna(tunang banglang aku) ka?"

Mak aku pun jawab..

"Dok ah..Kakyong ni masuk hospital"

Bila aku dengar je mak aku cakap kakyong...Aku da tersengih-sengih dah...
Mesti korang pelikkan nape aku jadi suke plak dengar kakak aku masuk hospital...hehehehe...
Sebenarnye aku da tau die kat hospital knape...sebab nak bersalin..

Aku tanya lagi...

"Die dah bersalin ke?Dapat anak apa?"

Mak aku jawab...

"Duk dalam lagi...tak tau lagi anak apa..nanti mak tepon balik.."

Pastu mak aku tak tepon balik pun..huhu...Pastu malam aku yang call balik, Mak aku cakap kakyong dapat anak perempuan... =)

Nie anak die yang ke-3 perempuan...Die tak scan pun b4 ni..saje nak buat suprise...

Kakyong aku cakap..xpela anak perempuan lagi pun..banyak baju-baju da xyah beli dah..hehehe...sebab dah banyak...Birthday kakyong aku 8 Januari..Tapi baby tu dilahirkan pada 4 Januari..Kalau sama tarikh ngan mak die kan best...

Bangah aku pun anak perempuan jugak hari tu... So sekarang ni keempat-empat anak sedara aku adalah perempuan...hehehe..

Pastu tiba-tiba aku terasa cam tak sabar nak balik kampung..tak sabar nak tengok baby tu... =)
Share this article :

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda????

BLOGGER CHAT ROOM