Sunday, December 26, 2010

500 BLOG !



Ni first time eqa join program yang dijalankan oleh bro Ben Ashaari ni.. Hehehehe.. Bro Ben kita ni tengah mencari 500 blog untuk disenaraikan bagi pertandingan mencari harta karun di dalam blog-blog.. So siapa-siapa yang berminat nak disenaraikan or menyertai pertandingan mencari harta karun tu boleh la klik banner di atas yer.. Baik korang cepat..coz 500 blog sahaja akan dipilih..

Okayla.. Eqa nak cerita sket la mengenai diri eqa ni.. Kalau nak tau nama penuh eqa tengok jer kat link URL blog ni =P That's my name... Hehehe.. Nama glemer eqa or eQuRlz... Tapi kalau kat rumah family panggil "Pikah"... Eqa ni anak jati Perlis yer.. Seorang graduan universiti yang malas mencari kerja dan menghabiskan beras kat rumah..Hakhak.. Nak cerita apa lagi yer??? 

Emmm... Tujuan eqa berblogg ni yang pertama sekali, mengisi masa lapang la.. Dah memang hobi mengadap intenet jer 24hours.. Eqa betul-betul aktif dalam berblog ni pada pertengahan tahun 2009.. Mula-mula tu blog ni dijadikan medium untuk luahan perasaan, lebih kurang diari macam tu la.. dan jarang di update.. Lama-kelamaan, minat untuk menulis tu datang, hari-kehari eqa makin suka untuk berceloteh, untuk berkongsi apa yang eqa tahu.. Berkongsi pengalaman, berkongsi informasi, berkongsi luahan rasa dan macam-macam lagi.. Ditambah dengan pendapatan dari Nuffnang dan Innity, keghairahan berblog semakin tinggi.. Hehehehe.. Rasa macam tak sah kalau tak mengadap blog walaupun sehari.. Seronok bila dapat kawan ramai.. Berkongsi idea di alam maya.. dan membaca kisah pelbagai ragam manusia.. :) Sangat Seronok!!

Kepada yang membaca entry ini, Selamat Berkenalan eqa ucapkan.. :) Semoga kita sentiasa ikhlas dalam berblog dan bersahabat.. 
Share this article :

No comments:

Post a Comment

Apa Komen Anda????

BLOGGER CHAT ROOM